Cuprins
Abrevieri pag.3
Rezumat pag.5
I. Analiza contextuală pag. 11
1.2 Contextul privind educația și formarea pag. 15
1.3 Învățarea pe tot parcursul vieții în Uniunea Europeană pag. 20
1.4 Învățarea pe tot parcursul vieții în România pag. 22
1.5 Disfuncționalități privind învățarea pe tot parcursul vieții în România pag. 27
II. Viziunea și obiectivele strategice pag. 35
III. Construirea unui sistem de învățare pe tot parcursul vieții în România pag. 38
3.1 Intervenții privind coordonarea pag. 38
3.2 Intervenții privind finanțarea pag. 41
3.3 Intervenţii privind reglementarea pag. 44
IV. Stabilirea priorităţilor pag. 48
4.1 Consultări publice pag. 48
4.2 Costuri estimate pag. 48
4.3 Grupuri ţintă pag. 50
4.4 Prioritizare pag. 51
4.5 Monitorizare şi evaluare pag. 52
Anexa 1 – Conceptul de învăţare pe tot parcursul vieţii pag. 53
Anexa 2 – Direcții de acțiune propuse şi constrângerile abordate pag. 57
Anexa 3 – Plan de Acțiune 2015 -2020 pentru implementarea Strategiei Naționale de Învățare pe Tot Parcursul Vieții pag. 59
Anexa 4 – Documente analizate pag. 66
Anexa 5 – Mecanismul de monitorizare a învăţării pe tot parcursul vieţii în România pag.69
Descarcă document:
http://www.edu.ro/index.php/articles/23305